Jestem mamą Dawida i Adasia. 24.12.2010 i 24.09.2014 to dni, w których kolejno zmieniali moje życie - najpierw Dawid, przewrócił je o 180 stopni, potem Adaś je dopełnił.

czwartek, 11 października 2012

Kolorowa łąka

Do rozmowy o samogłoskach zrobiłam planszę z kolorową łąką, gdzie na różnych rzeczach siedzą sobie samogłoski. Kolorowe, mam nadzieję, że zda egzamin. Zobaczymy, to dopiero w listopadzie.
Samogłoski ukryte sa w wyrazach, ktore je zawierają, np. u w chmurze, a w trawie itd. Może plansza przyda się na poźniej (dużo duzo później) gdy już będziemy pisac i odszukiwać te samogłoski w wyrazach, zobaczymy.
Kolorowa łąka:



A to karty z samogłoskami, jak to się mówi, prawidłowe, żeby samogłoskę kojarzyć z dźwiękiem a nie z konkretnymi słowami ( wiedziałam o tym, mimo to zrobiłam książeczki że a jak auto, ananas itd. ) Ale o dźwiękach też nie zapomniałam:

Dawid ma frajdę jak sobie załozy różne rzeczy na siebie :)

Obiadek, mniam, mniam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz