Jestem mamą Dawida i Adasia. 24.12.2010 i 24.09.2014 to dni, w których kolejno zmieniali moje życie - najpierw Dawid, przewrócił je o 180 stopni, potem Adaś je dopełnił.

czwartek, 4 października 2012

Co będziemy robić zima?

Zimą, mam nadzieję, będziemy robic mnóstwo rzeczy, ale miedzy innymi czytac z zapałem książeczki. I  tak myślałam, czy może by coś kupić o tematyce zimowej, świątecznej az w końcu doszłam do wniosku, że zrobię coś sama z duzymi literami ( może przyda sie na przyszły rok również???) i ujmę tylko to co najważniejsze. I robiąc te książeczki doszłam do wniosku, że musza byc dwie - jedna o zimie, druga o świętach. Miało być krótko i na temat: To mi wyszło między innymi:







Boże Narodzenie




Książeczkę o świętach zaczniemy czytać wcześniej i mam nadzieje, że dzieki niej i rozmowom o tym, co w niej, Dawid będzie jako tako przygotowany na to wszystko, co będzie się działo u dziadków, gdzie znowu udamy sie na świeta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz