Jestem mamą Dawida i Adasia. 24.12.2010 i 24.09.2014 to dni, w których kolejno zmieniali moje życie - najpierw Dawid, przewrócił je o 180 stopni, potem Adaś je dopełnił.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czas ruszyć w drogę!

Czas ruszyć w drogę! I to zarówno palcem po mapie, jak i wiosennie z domu! Pierwsze takie ruszenie tego roku odbyło sie wczoraj -pogoda dopisała,  było aktywnie, bo do południa bylismy na placu zabaw, ktory jest pod bokiem i jest przez nas dobrze znany a po południu podjechalismy na inny, pod nazwa : plac zabaw bajek braci Grimm. Było fajnie :)
Plac obok huśtawek ma równiez postacie bajkowe z drzewa.

Tu Jaś i Małgosia przed domkiem Baby Jagi.

 
W zamku znaleźliśmy skrzynię pełna skarbów. Fajnie jest odkrywać nieodkryte :)
 
 
Ale też i edukacyjnie ruszyliśmy "palcem po mapie". Na wydrukowane kontynenty zajeżdżaja teraz nasze zwierzęta. Jeszcze niezgodnie z tym, gdzie kto mieszka i tak zebra miała coś do załatwienia na Antarktydzie, ale teraz celem jest zapoznanie się z kontynentami.
 

Jeździmy też bardzo małym autkiem po blacie z kontynentami, ktory kiedys Dawidowi zrobiłam.
A już niedługo wyruszymy gdzies o wiele wiele dalej :)

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Wasza zabawa z geografią :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuje. Pilnuję, żeby to była zawsze zabawa, czasem mi sie wydaje, ze to jakas abstrakcja - takie np. kontynenty, ale np. większości naszych zwierząt figurkowych Dawid też nie widział na żywo, a nie przeszkadza mu to w zabawie. Więc mam nadzieje, ze to jednak ma sens. Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń